Bubble Pinks ♥
D'Owner!




Entries About Love Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland.


Tagboard!




Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Nur Hany
Others:   



I hate you.

Awak? Mana awak yang dulu? Mana awak yang selalu happy-kan saya setiap masa? Mana awak yang selalu buat muka cute dekat saya? Mana awak yang selalu ketawa sampai tak ingat dunia? Awak. Saya rindu semua tu. Kenapa awak buat saya macam ni? Awak fikir saya tunggul? 1tahun saya tunggu awak. Tapi awak biarkan semua macam tu. Awak tak pernah serious dalam relay kita. Saya sabar dengan perangai awak. Awak tu, awak yang buat saya hilang sabar dengan perangai awak. Awak, kalau awak dah tak suka saya, tak suka dengan relay kita. Baik awak break je. Senangkan? Saya tak sedih, saya redha kehilangan awak. Awak, saya dah cuba yang terbaik untuk awak. Apa kekurangan saya? Saya tak sempurna? Memanglah, semua manusia tak ada yang sempurna. Awak, saya dah bosan dengan perangai awak macam ni. Dah lah wak, kalau awak still macam ni. Lebih baik kita break. Saya serious dalam relay kita. Tapi awak? Awak tak pernah serious dalam apa hubungan. Har lah awak ni -.-

but, but i love you, fun.photo, handwritten, hate, hate but love